torsdag 4 april 2013

Bara inte du av Katarina von Bredow

"Bara inte du" handlar om Emma som precis har flyttat hemifrån och snart så fyller hon tjugo år. Hon går en balansgång mellan kompisar och hennes frånskilda föräldrar, men det blir bara svårare och svårare för henne. Och det blir inte lättare av att hon nu har fått upp ögonen för hennes bästa tjejkompis kille. Det är en bok som är fullpackad av kärlek, bortgångar och lycka. Det är verkligen en bok att rekommendera till er som gillar nagelbitare. När jag väl började läsa boken så kunde jag verkligen inte släppa den. Den var så bra att jag var tvungen att köpa den så jag kunde läsa den när jag ville. Så den här boken rekommenderar jag starkt att ni ska läsa!

Boktips från Celia som gjorde sin PRAO på Fagersta bibliotek



Inga kommentarer: